sâmbătă, 6 decembrie 2008

Bulevardul copou 44

dau laoparte păienjenişul de raze
cu mâinile somnoroase
aşa începe o nouă zi în uşa întredeschisă
o zi frumoasă şi chinuitoare
ca o femeie care lipseşte mereu
dintre ceştile de cafea
râurile s-au potolit curgând în ele însele
cu frunze roşietice
dau laoparte câteva imagini cu care
m-am certat şi le arunc din memoria mea
supraaglomerată cum ai arunca
peste bord sacii de nisip
începe o nouă zi după ce întind pe pâine
la micul dejun câteva metafore
mucegăite scoase în grabă din borcanul
istoriei literare
tramvaiele fac un zgomot asurzitor
în bulevardul copou 44
masa de scris răbufneşte nervoasă
aproape de geam
pixul fluieră a pagubă printre hârtii
dau laoparte anii mei înghesuiţi la întâmplare
în saci de culoare kaki
pe care îi car mai apoi în boxă printre
borcanele cu castraveţi muraţi
mă uit în oglindă şi-mi privesc
faţa devorată de vreme
în timp ce ideile
prind viaţă şi miorlăie printre
picioarele mele

George Bădărău
badarau.george921@gmail.com

Niciun comentariu: