luni, 1 decembrie 2008

Aşteptări

În timpul grevei jurnaliştilor ne învârteam în cerc până ne
apuca ameţeala. Ne închipuiam deţinuţii din curtea închisorii,
bătrânii care stau la rând la Cantina săracilor sau caligramele
lui Apollinaire, cu care se încing unii critici literari, să nu le
cadă pantalonii. Atmosfera era mizerabilă îmbâcsită de
metafore gazetăreşti care ieşeau cu nemiluita prin ţevile
de eşapament ale automobilelor de epocă, în timp ce Manole
aştepta pe Ana s-o pună în zid, cei din opoziţie aşteptau să cadă
guvernul iar câţiva hoţi de buzunare aşteptau să vină mai repede
tramvaiul aglomerat. Mă învârteam în cerc aşa cum se învârt
planetele în cosmos, anotimpurile, partidele politice, femeile
în harem şi unii dintre colegii mei care ştiau să tragă sforile.
Nu întotdeauna femeile poartă trening pe care scrie în faţă
open şi în spate exit şi nici tricouri cu yes şi no. După ce
am semnat în condica neagră a existenţei mele, am adăugat
câteva impresii culese de pe stradă şi bla-bla ca la sfârşitul
unei campanii electorale şi pa-pa ca atunci când poetul
se desparte de poezie şi vai -vai dimineaţa când se anunţă
un nou val de concedieri.

George Bădărău

badarau.george921@gmail.com
Adresa: B-dul Copou nr.44, bl.b1, et.1, ap.6, Iasi, Cod 700462

Niciun comentariu: