duminică, 30 noiembrie 2008

Târziu

m-am trezit târziu cu ochii umflaţi
de somn cu neuronii
umflaţi de idei
acum iese soarele din nori
conţinutul din formă
ridurile de pe frunte seamănă
cu o strofă clasică
m-am trezit târziu ca unul care
nu-i bun de nimic
şi am început să fac ordine în cămară
simt că mă strâng pantofii cumpăraţi
de la second-hand
şi capul în care nu mai încap versurile
croite după estetica nouă
fac ordine printre sacii unde
am îngrămădit curentele literare
aici îl am pe Eminescu dincolo pe Bacovia
pe Nichita Stănescu...iar aici
în sacul acesta peticit l-am înghesuit
pe George Bădărău l-am îndesat cu picioarele
ca să mai încapă în sac încă o sută ca el
m-am trezit târziu bucuros că nu
mai plouă în faţa apartamentului
vecina a pus muzică hip-hop ca să audă
înjurături originale
şi să simtă în adâncuri excitaţia
universului
fac ordine în cămară şi pe cei care
nu încap în saci îi mototolesc bine
şi îi pun în traiste postmoderne...

George Bădărău
badarau.george921@gmail.com

Niciun comentariu: